hansenmarga.reismee.nl

Back in Town

Vandaag hebben we onze eerste dag in Outjo beleefd. Het was echt heel fijn om iedereen weer te zien en te spreken. Vanmorgen zijn we om 9.30 u naar de actie gegaan en daar waren al een heleboel bekenden. Natuurlijk Rachel en Rolf. Rolf's zoon Georg en zijn (Rolf's) vader Horst met zijn nieuwe vrouw Henriëtta en haar zoon Carie en dochter Bechitta (ik heb er maar wat van gemaakt, sommige namen zijn voor ons zo anders)

We waren met 2 auto's wij hebben een auto met alleen voor een bank waar je eventueel met 3 personen kunt zitten, inclusief de bestuurder en een gesloten bak achter. Niet zo luxe als de vorige keer maar best te doen.

Rolf heeft ook een auto met alleen twee zitplaatsen voor en een open bak achter. Dus werden we verdeeld over twee auto's. 2 voorin en de rest in de laadruimte. Ach dat is hier geen probleem. Hans werkte met Georg en Charli en ik werkte met Rachel en Josefien (15).

We deden een blok waar al eerder gewerkt was. Dus de afwezigen en de nabezoeken. Het was net of we het hele blok weer deden, niet omdat er zoveel afwezigen waren maar omdat er heel veel nabezoeken zijn. Ik heb ook weer een afspraak om de gedemonstreerde studie voort te zetten, morgen.... zo doe je dat, je spreekt voor de volgende dag af. Ik moest er wel weer even in komen hoor. Iedereen luistert en ik was weer helemaal verhollandsd in mijn prediking. Hans was gelijk weer ingedeeld, hij mocht vanmorgen de aktie doen en vanavond het bijbellees overzicht en het laatste aandeel van de dienstvergadering. Hij heeft gelijk aan Josefien en Charlie gevraagd of ze mee wilde doen met het interview. Ze deden het geweldig. ik probeer wat foto's te plaatsen. Morgen hebben we weer vergadering. Hans houdt de lezing. Daarna de WT studie, dan velddienst en daarna met z'n allen de Maart en April uitzending van TV broadcasting kijken, ze lopen een beetje achter. En dan natuurlijk gezellig wat lekkers erbij.

zo zie je maar, we zijn al weer helemaal ingeburgerd. Ze vinden het alleen maar niks dat we deze keer zo kort blijven!! En wanneer we dan van plan zijn weer te komen?

Tia

Ik kan weer helemaal met jullie mee leven geweldig, ook al weer fotos met blijde gezichten dank je wel knufs

Carla

leuk hoor, geniet van al die ervaringen daar.

Winfried en Fiona

Hallo Hans en Marga leuk dat jullie daar weer zijn , zullen het weer volgen , jullie krijgen ook de groeten van Wim en Jopie tot volgende keer

Marcel en Karin

Leuk om te lezen en wij zijn blij voor jullie dat jullie dit weer mogen meemaken