hansenmarga.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

marga en hans

Reacties

Reacties

Tia Tjaden

Nu al benieuwd!

martien en wil hardorff

Werkelijk een heel andere wereld dan die wij kennen, we genieten hier reusachtig van en wensen jullie veel zegen op al jullie inspanningen. Groeten en liefs, martien en wil

martien en wil hardorff

Hans en Marga, dit is wel een heel andere wereld die we via jullie leren kennen dan de onze, maar we genieten van jullie belevenissen en de manier waarop het beschreven wordt. We zijn er een beetje bij en wensen jullie veel succes op alle inspanningen die jullie doen. Lieve groeten van Martien en Wil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!