hansenmarga.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

marga en hans

Tia Tjaden

Nu al benieuwd!

martien en wil hardorff

Werkelijk een heel andere wereld dan die wij kennen, we genieten hier reusachtig van en wensen jullie veel zegen op al jullie inspanningen. Groeten en liefs, martien en wil

martien en wil hardorff

Hans en Marga, dit is wel een heel andere wereld die we via jullie leren kennen dan de onze, maar we genieten van jullie belevenissen en de manier waarop het beschreven wordt. We zijn er een beetje bij en wensen jullie veel succes op alle inspanningen die jullie doen. Lieve groeten van Martien en Wil