hansenmarga.reismee.nl

Weer naar Outjo

Dag Allemaal,

Hierbij weer een nieuw verhaal want....we gaan weer! Vanaf 1-02-2017 t/m 29-03-2017 zijn we weer in Outjo, Namibië. Deze keer gaan we samen met Audrey en Oscar. Er zijn in Outjo wel wat dingen gebeurd ondertussen, Yellow point is niet meer de koninkrijkzaal. De broeders zijn druk bezig een andere locatie te vinden, hopelijk is dat voor elkaar als wij er zijn. Voorlopig vergaderen ze in een huis van een broeder in de gemeente maar dat is natuurlijk niet ideaal. Afgelopen anderhalve maand zijn John en Ria in Outjo geweest en hebben daar echt hele mooie ervaringen beleefd, hun reisblog is johnenria.reislogger.nl. Dus om te zien wat wij kunnen verwachten kun je alvast hun blog bekijken.

We houden jullie op de hoogte,

M

Sonja kuipers

Wat fijn dat jullie weer kunnen gaan!we reizen graag weer mee!

familie Landheer

Wat leuk dat jullie weer naar Namibië gaan. Heel veel succes met alle voorbereidingen!! Liefs, WPLA

Marianne en John Windey

We genoten van jullie aankomst verslag. Denk je het vliegtuig uit te stappen in een bruin droog stoffig en warm land, en dan kan je er niet uit omdat het stortregent.
En dat Hans al in de startblokken stond terwijl de anderen nog aan het bijkomen waren :) succes met Smokey. Psalm 37:3